پرش به محتوا
نمابا
نمابا

سوالات متداول

پاسخ سریع به پرسش‌های پرتکرار کاربران نمابا

از منوی بالا روی «ثبت آگهی» بزنید یا وارد «ثبت آگهی جدید» شوید. دسته‌بندی را انتخاب کنید و فرم را کامل کنید؛ آگهی شما ابتدا به‌صورت پیش‌نویس ذخیره می‌شود و پس از بررسی فعال می‌گردد.
بله! آگهی‌های جدید ۱۴ روز نخست به‌صورت رایگان فعال می‌شوند. هر زمان می‌توانید آن‌ها را به پلن‌های ویژه ارتقا دهید.
از «نمابای من» وارد داشبورد شوید، بخش آگهی‌ها را باز کنید و روی آگهی موردنظر «ویرایش» یا «حذف» را انتخاب کنید.
محتوای مغایر با قوانین کشور، اطلاعات گمراه‌کننده، محتوای توهین‌آمیز یا ناقض حقوق مالکیت معنوی ممنوع است. جزئیات را در صفحه قوانین مطالعه کنید.
در صفحه آگهی یا داشبورد کاربری، گزینه «ارتقا به ویژه» را انتخاب کنید و پلن مناسب را بگیرید تا نمایش بهتری داشته باشید.
از فیلترهای صفحه آگهی‌ها می‌توانید استان و شهر را انتخاب کنید تا فقط نتایج همان محدوده نمایش داده شوند.
شماره موبایل‌تان را وارد کنید؛ کد یک‌بارمصرف ارسال می‌شود. با واردکردن کد، وارد حساب کاربری می‌شوید.
در صفحه هر آگهی، دکمه «گزارش تخلف» را بزنید و موارد را توضیح دهید تا توسط تیم نمابا بررسی شود.
بله. در دسته «استخدام هنری» آگهی ثبت کنید. شرح موقعیت، شرایط، نمونه‌کارها و راه ارتباط را دقیق بنویسید.
از صفحه «تماس با ما» پیام بفرستید یا به ایمیل پشتیبانی پیام دهید. ساعات پاسخ‌گویی: ۹ تا ۱۸ (شنبه تا چهارشنبه).

پرسش شما اینجا نیست؟

به ما پیام بدهید؛ پشتیبانی پاسخگوست.